АСТАНА ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ "№41 ОРТА МЕКТЕБІ" КММ ЗЕРТТЕУШІ МЕКТЕБІНІҢ ҚАҒИДАЛАРЫ 1. Жалпы ережелер 1.1 Зерттеуші мектебі эксперименттік, зерттеу және инновациялық жұмыстың негізгі бағыттары бойынша мектептің дамуын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етумен айналысатын мектептің ғылыми – әдістемелік қызметінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады. 1.2 Зерттеуші мектебі инновациялық, әзірлеу, зерттеу, эксперименттік қызметпен айналысуға бағытталған бір білім беру саласының немесе сабақтас салалардың мұғалімдерін біріктіреді. 1.3 Зерттеуші мектебі өз қызметінде ҚР Конституциясы мен заңдарын, ҚР Президентінің Жарлықтарын, білім алушыларға білім беру және тәрбиелеу мәселелері бойынша барлық деңгейдегі білім беру органдарының шешімдерін, сондай-ақ мектептің Жарғысы мен жергілікті құқықтық актілерін, мектеп директорының бұйрықтары мен өкімдерін басшылыққа алады. 1.4 Зерттеуші мектебі өзінің қазіргі қызметінде мектептің педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңесіне есеп береді. 1.5 Зерттеуші мектебі мектептің ғылыми – әдістемелік кеңесі әзірлейтін тәсілдер мен стратегияларды іске асырады және өз жұмысын мектептің стратегиялық құжаттарына және осы Ережеге сәйкес құрады. 1.6 Зерттеуші мектебінің қызметіне басшылықты шығармашылық және ұйымдастырушылық қабілеттері бар ең білікті мамандар қатарынан тағайындалатын басшы жүзеге асырады. 2. Зерттеуші мектебінің міндеттері мен жұмыс мазмұны 2.1 зерттеуші мектебінің мақсаты-оқушының жеке басын тәрбиелеу, оқыту және дамытудың инновациялық тәсілдерін жүзеге асыру, мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру және білім беру процесіне қатысушылардың озық педагогикалық идеяларымен қанықтыру. 2.2 Зерттеуші мектебі келесі негізгі міндеттерді орындайды: ● мектепте педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру бойынша қызметті жүйелеу, мұғалімдердің жеке зерттеулерінің тақырыбын бекіту; ● оқыту сапасын үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз ету; ● ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдіснамасы мұғалімдерін оқыту; ● үздік мұғалімдердің жұмыс тәжірибесін зерделеу, жинақтау және тарату мақсатында кафедралармен және басқа ОУ әдістемелік бірлестіктерімен шығармашылық байланыстар орнату; ● жас мамандарға педагогикалық шеберлікті меңгеруге көмек көрсету; ● оқу пәндерін оқыту сапасын арттыру міндеттерімен тығыз байланыста маңызды теориялық мәселелер бойынша эксперименттер мен ғылыми зерттеулерге қатысу; ● ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстардың нәтижелерін талқылау және оларды жүргізу туралы есептерді жариялауға ұсынымдар, зерттеулер мен эксперименттердің нәтижелерін практикаға енгізуге қатысу. 3.Зерттеуші мектебінің функциялары мен негізгі бағыттары 3.1 Зерттеуші мектебінің қызметі қазіргі білім беру мен тәрбиелеудің міндеттерін жалпы білім берудегі бірінші кезектегі басымдық ретінде қайта қарастыруды көздейді, бұл оқу процесін білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуды және дамытуды, сондай-ақ білім беру процесінің барлық субъектілерінің шығармашылық белсенділігін көрсету үшін жағдай жасауды көздейтін гуманистік бағдарланған технологияларды кеңінен енгізуге бағыттауға мүмкіндік береді. 3.2 Зерттеуші мектебінің педагогикалық бағдарларының негізінде гуманитарлық құндылықтар жатыр: даму, өзін-өзі дамыту, жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы, оның қоғамдағы жетістігі, білімі, денсаулығы, толеранттылығы. 3.3 Зерттеуші мектебінің функцияларына мыналар жатады: Үйлестіру функциясы-жеке тұлғаны тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелері бойынша білім беруді басқару органдарының негізгі нормативтік құжаттарын іске асыру бойынша педагогикалық ұжым мүшелерінің өзара іс-қимылын қамтамасыз ету: ● пәндер бойынша білім беру қызметінің нәтижелерін талдау; ● педагогтердің зерттеу қызметін ұйымдастыру, басқару және бақылау мәселелерін қарау; ● пәндер бойынша конкурстар, олимпиадалар, жарыстар өткізу туралы ережелерді әзірлеу. Оқу функциясы-мектеп педагогтарының инновациялық педагогикалық технологияларды игеруі және игеруі жөніндегі қызметті қамтамасыз ету: ● оқу жоспарларының вариативтік бөлігін әзірлеуге қатысу, оқу курстарының ең төменгі көлемі мен мазмұнына қойылатын талаптарға өзгерістер енгізу; ● оқушылардың мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарын толық меңгеруін қамтамасыз ету үшін оқытылатын пәндер бойынша интеграцияланған оқу бағдарламаларын әзірлеу және оларды сабақтас пәндер бағдарламаларымен үйлестіру; Ғылыми-зерттеу функциясы-оқытудың инновациялық нысандарын әзірлеу және енгізу, мұғалімдердің, білім алушылар мен олардың ата-аналарының өзара іс-қимылының тиімділігі бойынша зерттеулер жүргізу: ● оқытудың жаңа ақпараттық технологияларын іздеу және енгізу, сабақтарда диалогтық автоматтандырылған жүйелер мен оқу курстарын, сараптамалық-оқыту жүйелерін, демонстрациялық-оқыту кешендерін және т. б. қолдану бойынша педагогикалық эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу. ● оқытудың көрнекілігін арттыру құралдарын, сондай-ақ оларды оқу процесінде пайдалану әдістемелерін әзірлеу және жетілдіру; Сараптамалық функция-өткізілетін іс-шаралардың сапасына сараптама ұйымдастыру, педагогикалық кеңестер мен өндірістік кеңестердің отырыстарын дайындауға қатысу: ● оқу-әдістемелік құралдардың қолжазбаларын, дидактикалық материалдар мен пәндер бойынша көрнекі құралдарды дайындау және талқылау; ● пәндер бойынша ашық сабақтар және ашық сыныптан тыс іс-шаралар өткізу; ● оқу пәндерін оқыту әдістемесі мәселелері бойынша баяндамаларды дайындау және талқылау, мұғалімдердің біліктілігін арттыру; ● бағдарламаның негізгі мәселелерін баяндау әдістемесі бойынша баяндамаларды талқылау; ● оқу сабақтарының жекелеген түрлерін өткізу әдістемесін және оларға дидактикалық материалдардың мазмұнын талқылау; Консультациялық функция-оқушыларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелері бойынша мектеп педагогтері мен білім алушылардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) консультациялар өткізу. 4. Зерттеуші мектебінің жұмысын ұйымдастыру 4.1 Мектеп директорының бұйрығымен тағайындалатын оның жетекшісі зерттеушілер мектебінің оқу-тәрбие, ғылыми-әдістемелік, эксперименттік және тәжірибелік-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады. 4.2 Зерттеуші мектебінің басшысы білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде пәндерді оқыту сапасына; педагогтардың жұмыс тәжірибесіне жаңа тәсілдерді енгізуге; эксперименттік, ғылыми-әдістемелік және жобалау-зерттеу жұмыстарын орындауға жауапты. 4.3 Зерттеуші мектебінің жетекшісі талдайды: ● белгілі бір пәндік саладағы оқу-әдістемелік жұмыстың жай-күйі және білім беру процесінің сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірлейді; ● педагог-зерттеушілер мектебінің мүшелерінің сабақтарына қатысу мазмұны; ● мұғалімдердің эксперименттік және әдістемелік жұмысының нәтижелері. 4.4 зерттеуші мектебінің басшысы жоспарлайды және ұйымдастырады: ● мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін диагностикалау; ● тиісті пәндік саланың немесе пәннің педагогтарын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жөніндегі жұмыс; ● озық педагогикалық тәжірибені, жаңа педагогикалық технологияларды зерделеу және практикаға енгізу; ● зерттеушілер мектебінің оқу-әдістемелік құжаттамасын әзірлейді. 4.5. Зерттеуші мектебінің жетекшісі бақылайды: ● зерттеушілер мектебінің әдістемелік және тәжірибелік-эксперименттік жұмыс барысының мектеп жоспарларына сәйкестігі; ● өз пәні бойынша оқушылардың білім сапасы мен оқыту сапасын мектепішілік бақылау жоспарын орындау; ● білім беру процесінің сапасы және білім алушылардың білім беру дайындығының нәтижелерін бағалаудың объективтілігі. 4.6 зерттеуші мектебінің басшысы қатысады: ● мектеп құжаттамасын, әдістемелік және ақпараттық материалдарды әзірлеу; ● мектеп мұғалімдерімен және оқушыларымен ғылыми-практикалық конференциялар, семинарлар дайындау және өткізу; ● педагогикалық кеңестерді дайындау және өткізу бағдарламаларын әзірлеу; ● педагогтарды даярлауды, қайта даярлауды және біліктілігін арттыруды диагностикалау, болжау және жоспарлау; ● зерттеушілер мектебінің қызметі мәселелері бойынша есептер мен анықтамалық материалдарды дайындау. 4.7 зерттеуші мектебінің басшысы педагогтарға оқытудың мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтауда көмек көрсетеді. 4.8 зерттеуші мектебінің басшысы хабарлайды: ● мектеп әкімшілігі зерттеушілер мектебінің жұмыс жоспарын орындау жолында туындайтын қиындықтар туралы; ● мектептің педагогикалық ұжымы әдістемелік және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың қорытындылары туралы.