САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ПЕДАГОГТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТОБЫ ЖҰМЫСЫНЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ 1.Жалпы ережелер 1.1. Шығармашылық топ-бұл зерттелетін тақырыпты дамытудың оңтайлы жолдарын іздеу мақсатында мәлімделген тақырып бойынша материалдарды зерттеу, әзірлеу, жалпылау бойынша өзара шығармашылыққа, ұжымдық ынтымақтастыққа мүдделі мұғалімдердің ерікті кәсіби бірлестігі. 1.2. Шығармашылық топ мектепті дамыту Бағдарламасын іске асыру шеңберінде құрылады және өз қызметін жүзеге асырады. Топтық жұмыс-Lesson Study сабағын зерттеу қызметі. 2. Шығармашылық топтың негізгі міндеттері мен мақсаттары 2.1. Шығармашылық топтың басты мақсаты-сабақты зерттеу / Lesson Study, оқыту мен оқытуды үнемі жетілдіру мақсатында бірлескен рефлексивті мектеп практикасы. 2.2.Шығармашылық топтың негізгі міндеттері: • білім алушыларды оқыту және білім деңгейін арттыру әдістемесін жетілдіру • әр түрлі іс-әрекеттер мен егжей-тегжейлерде көрінетін балалардың оқу процесін тиімді бақылау; мұғалім балаларды оқыту кезінде не болуы керек және шындықта не болатыны арасындағы айырмашылықты қараңыз • оқушылардың және олардың заңды өкілдерінің білім беру сұраныстарын қанағаттандыруға барынша бағытталған оқытуды қалай жобалау керектігін түсіну. • пікірлес педагогтардың шығармашылық ұжымын қалыптастыру. 3. Шығармашылық топтың қызметін ұйымдастыру 3.1. Шығармашылық топ-кез-келген мәселеге деген қызығушылықтың бірлігі, компенсаторлық мүмкіндіктер, өзара жанашырлық негізінде біріктірілген әр түрлі жұмыс өтілі бар мұғалімдердің ерікті Достастығы. 3.2. Ауданның шығармашылық тобының жұмыс істеуінің барлық мәселелері алқалы түрде шешіледі, әрқайсысы зерттелетін тақырыпты әзірлеуге қатысады. Шығармашылық топтың педагог – мүшелері өздерінің практикалық материалдарын ұсынады, ұсынылған материалдар бойынша өз пікірлерін білдіреді. 3.3. Шығармашылық топтың жетекшісі ұжым қызметінің нәтижелі нысандарын ұйымдастыру дағдыларын меңгерген педагог болып табылады. Көшбасшы тақырыпты әзірлеу стратегиясын, шығармашылық топ жұмысының әдістері мен формаларын ұсынады, материалдарды жинақтайды және жүйелейді, ұсыныстарды талдайды және оларды топтың талқылауына шығарады. 4. Қызмет мазмұны 4.1. Зерттеу мәселесін зерттеу, гипотезаны анықтау, мұғалімдердің жұмыс тәжірибесінде идеяларды сынау. 4.2. Жұмыс тәжірибесінің нәтижелерін жалпылау және насихаттау (материалдардың әдістемелік қоржынын құру), педагогтердің шығармашылық өсуін арттыру бойынша жұмыс 5. Шығармашылық (жұмыс) тобының құрамы 5.1. Шығармашылық топ жұмысқа шығармашылық көзқарасқа мүдделі педагогтар қатарынан ерікті негізде қалыптастырылады. Шығармашылық топтың құрамына ғылыми жетекшілер мен кеңесшілер де кіруі мүмкін. 5.2. Шығармашылық топтың сандық құрамы шектеулі емес және мобильді (өзгермелі) болуы мүмкін. 5.3. Шығармашылық топ жетекшісі: - ақпарат жинау нысандарын анықтайды; - материалдарды жинақтайды және жүйелейді; - ұсыныстарды талдайды және оларды топтың талқылауына енгізеді, тақырыпты, жобаны әзірлеу стратегиясын ұсынады. 5.4. Шығармашылық топтың педагог – мүшелері: - өз үлестерін қоса отырып, топ жұмысына белсенді қатысады; - топ жұмысының тақырыбына сәйкес практикалық әзірлемелерді, жұмыс тәжірибесін ұсынады; - ұсынылған материал бойынша өз пікірін білдіріңіз, белгілі бір әдістемені сынақтан өткізу нәтижелерін талқылаңыз. 5.5. Шығармашылық топ мүшелері жауапты: - шығармашылық топ жұмысының құжаттарын сапалы дайындағаны үшін; - апробация нәтижелерін объективті бақылау үшін; 5. Шығармашылық топтың құжаттамасы Топтың жалпы нәтижесі-шығармашылық топ қызметінің педагогикалық өнімі-материалдардың әдістемелік қоржыны.