АСТАНА ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ "№41 ОРТА МЕКТЕБІ" КММ КӨШБАСШЫ МЕКТЕБІНІҢ ҚАҒИДАЛАРЫ 1. Жалпы ережелер 1.1 көшбасшы мектебі инновациялық жұмыстың негізгі бағыттары бойынша мектептің дамуын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етумен айналысатын мектептің ғылыми – әдістемелік қызметінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады. 1.2 көшбасшы мектебі бір білім беру саласының немесе көшбасшылық құзыреттілікті дамытуға бағытталған сабақтас салалардың мұғалімдерін біріктіреді. 1.3 зерттеуші мектебі өз қызметінде ҚР Конституциясы мен заңдарын, ҚР Президентінің Жарлықтарын, білім алушыларға білім беру және тәрбиелеу мәселелері бойынша барлық деңгейдегі білім беру органдарының шешімдерін, сондай-ақ мектептің Жарғысы мен жергілікті құқықтық актілерін, мектеп директорының бұйрықтары мен өкімдерін басшылыққа алады. 1.4 көшбасшы мектебі өзінің қазіргі қызметінде мектептің педагогикалық және ғылыми-әдістемелік кеңесіне есеп береді. 1.5 көшбасшы мектебі мектептің ғылыми – әдістемелік кеңесі әзірлейтін тәсілдер мен стратегияларды іске асырады және өз жұмысын мектептің стратегиялық құжаттарына және осы Ережеге сәйкес құрады. 1.6 мектеп қызметіне басшылық ету көшбасшыларға көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттері бар ең білікті мамандар қатарынан тағайындалатын басшы жүзеге асырылады. 2. Зерттеуші мектебінің міндеттері мен жұмыс мазмұны 2.1 Мектептің "өзгерістер көшбасшысы" бағдарламасы көшбасшылық және басқару дағдыларын қарқынды дамытуға бағытталған. 2.2 "Өзгерістер көшбасшысы" мектебінің мақсаты-адамдарға және жағдайларға қатысты көшбасшылық позицияны орнату үшін тұлғаны қайта пішімдеу. Бұл өмір стратегиясының бір түрі. Нәтижесінде-адамдар өздерінің эмоциялары мен мінез-құлқын басқара білуі керек, осылайша бұл оқу кезінде қалыптасқан көзқарастар мен дағдылардың кілті болады. Бұл курс сіздің құндылықтарыңызға, ұмтылыстарыңызға және дағдыларыңызға негізделген жеке көшбасшылық стратегиясын жасауға көмектеседі. 2.3 Көшбасшылық мектебінің мақсатты факторы келесі аспектілерді қамтиды: • өзінің және адамның эмоцияларын бақылау бойынша практикалық дағдыларды дамыту; • жеке тұлғада көшбасшының сипаттамаларын жасай алатын кейбір психотехнологияларды игеру; • харизматикалық мағынаның қасиеттерін дамыту және бекіту; • көшбасшының әлеуетін анықтаңыз және мүмкіндігінше оны барынша дамытыңыз; • курстарда оқу кезінде алынған білім мен дағдыларды жоспарланған қызметке біріктіру құралдарын қабылдау; • көшбасшылық жағдайынан қанағаттану. 2.4 Көшбасшылық курстарында қолданылатын негізгі әдістер; • теория мен тренингтің оңтайлы арақатынасы • психологиялық әдістер мен жаттығулар; • жағдайға арналған ойындар және әртүрлі рөлдер; топтық жұмыс • "Brainstorm" және "Feedback" және т. б. 3. Көшбасшы мектебінің жұмысын ұйымдастыру 3.1 мектеп директорының бұйрығымен тағайындалған көшбасшы мектебінің инновациялық жұмысын ұйымдастырады. 3.2 Көшбасшы мектебінің басшысы жоспарлайды және ұйымдастырады: ● мұғалімдердің диагностикасы; ● озық педагогикалық тәжірибені, жаңа педагогикалық технологияларды зерделеу және практикаға енгізу; ● көшбасшы мектебінің оқу-әдістемелік құжаттамасын әзірлейді. 3.3 Көшбасшы мектебінің басшысы қатысады: ● мектеп құжаттамасын, әдістемелік және ақпараттық материалдарды әзірлеу; ● мектеп мұғалімдерімен және оқушыларымен ғылыми-практикалық конференциялар, тренингтер мен семинарлар дайындау және өткізу; ● педагогикалық кеңестерді дайындау және өткізу бағдарламаларын әзірлеу; ● педагогтарды даярлауды, қайта даярлауды және біліктілігін арттыруды диагностикалау, болжау және жоспарлау; ● көшбасшы мектебінің қызметі мәселелері бойынша есептер мен анықтамалық материалдарды дайындау 3.4 Курсты аяқтағаннан кейін көшбасшы мектебінің тыңдаушысы: • көшбасшылық қасиеттерді дамыту және нығайту үшін қажетті практикалық құралдар жиынтығын пайдалану; • жағдайға байланысты белгілі бір көшбасшылық қасиеттер мен мінез-құлық түрлерін саналы түрде қолдану; • сыни және дағдарыстық жағдайларда дұрыс әрекет ету, ішкі ресурстарды жұмылдыру және басқаруды өз мойнына алу; • жұмыста және жеке өмірде стратегиялық мақсаттар қою әдістемесін қалыптастыру; • өзіңіз үшін ыңғайлы көшбасшылық "тауашаны" таңдаңыз; • өз ойларыңыз бен идеяларыңызды кез келген аудиторияға жеткізу; • кез келген жағдайда көшбасшылықты алыңыз; • өзіңізді және басқаларды мағыналы нәтижеге жетуге ынталандыру. • өмірде не болып жатқанын жүйелі түрде бағалау; • өзіңе және өз ісіңе үлкен жауапкершілікпен қарау; • өмірдегі проблемалардың себептерін және оларды қалай шешуге болатындығын анықтаңыз. 3.5 Курс аяқталғаннан кейін тыңдаушылар біледі: • оның ерекшеліктері, күшті және әлсіз жақтары; • оның жеке басы мен өмірінде және бизнесінде болып жатқан процестер қалай байланысты, сонымен қатар осы процестерді жүйелі түрде басқаруды үйренеді; • өзіңіздің Көшбасшылық қасиеттеріңізді қалай дамытуға болады; • жаңа жеке және командалық нәтижелерге қалай қол жеткізуге болады; • жеке тұлғаны дамытудың ғана емес, сонымен қатар өз командасын, ісін дамытудың табысты стратегиясын қалай тұжырымдау керек. 3.6 Сабақтарды тақырыптық жоспарлау Әр сабақтың құрылымы келесідей: Сабақтың басталуы: жұмысқа батыру-жылыту жаттығулары, жағымды эмоционалды фон құру. Негізгі бөлім-сабақтың негізгі мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жаттығулар мен ойындар. Кері байланыс-бұл топтың әр мүшесінің рефлексиясы.